30/3-12

The truth won't set you free
It captivates you even more
inside a bubble of helplessness
Truth assimilates all hope
So what will set us free
When the truth does not


Jaha, det var ju inget bra.. Men jag försökte åtminstone :/
Men varför gör jag ens det, när allt bara går åt skogen.. Igen och igen och igen.
Man kanske bara skulle vänta på att saker man vill ha serveras på ett silverfat framför en istället? Oddsen verkar ju högre att få det man vill då.. ? :/
Ska gå och gräva ner mig nånstans och gråta lite när ingen ser..

En låt:
Rosie Thomas – Since You've Been Around

Kommentarer
Postat av: pappa

min axel är alltid ledig för en tår eller två...

2012-04-01 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0