25/6-12

Idag har jag jobbat.. Gick väl bra. Vaknade vid 4 imorse och kunde inte somna om så gick upp då.. Drömde om Björn.. Ingen dålig dröm, men jobbigt att vakna i sin småkalla, ensamma säng bara för att upptäcka att verkligheten är helt annorlunda än var den var för 5 sekunder sen :/

Sov 1,5 timme när jag kom hem.. Lyckades "powernapa".. Ett mirakel. Fler sådana tack :/ Drömde samma dröm som inatt.. Ibland önskar man att man levde i drömmens värld istället. Har gått en sväng och handlat lite mat.. Efter 10 dagar utan att äta är det ganska tomt på ätbara saker i kylen.. Åt det första varma sen förrförra torsdagen idag. En tredjedels varmrätt.. Så mycket fick jag i mig innan jag var proppmätt.. :/ Fick koncentrera mig för att det inte skulle åka upp igen, men det gick. Bättre än inget antar jag.. Ösregnade när jag var ute. Var rätt skönt dock, hade varm höstjacka på mig..

Ska gå och lägga mig nu.. Ska upp halv 6 imorn :/ Förresten så kanske det är som någon känd filosof sagt nångång? Kanske är det inte verkligheten som är den riktiga verkligheten? Utan det är när vi somnar som vi egentligen vaknar.. Intressant. I mitt fall hade det gärna fått vara så.. Då hade jag fått vara med den jag älskar..

Så Godnatt, nu ska jag svepas bort av drömmarnas dimma till min älskades famn.. ♥ Björn ♥ Saknar så det gör ont.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0