24/6-12

Idag har jag inte gjort mycket.. Vaknade vid 4 på natten, men bestämde mig för att försöka sova iallafall några timmar till. Vaknade vid 6 och då kunde jag verkligen inte sova mer.. 5,5 timmar blev det totalt. Inte direkt likt mig.. Vid 14 nångång började en film på tv som jag tycker är bra så la mig i sängen för att kolla på den.. Men var så fruktansvärt trött så somnade och vaknade 6 timmar senare. Ska strax gå och lägga mig igen.. Riktigt trött.. Känns som det enda jag gör är att sova. Regnar ute iallafall och då är det lättare att slappna av tycker jag.. Det är dock vid sånt här väder man ska vara 2.. Ha lite ljus tända och bara ligga och prata och mysa :/

Går inte en minut utan att jag tänker på Björn.. Saknar honom. Varje dag önskar jag att det knackar på dörren och att han bara ska stå där.. Han behöver inte ens säga något. Jag ska bara krama honom och inte släppa på ett väldigt långt tag.. *önskar* :/

Tänkte på en sak innan.. När jag mår som jag mår nu.. När jag känner mig ensam och värdelös.. och som om jag vore en levande död eller nåt sånt.. Då brukar jag försöka tänka på att jag iallafall har känslor.. Även om ångest, ånger och ledsamhet kanske inte är några "bra" känslor så känner jag ändå något.. Och utöver det.. Så älskar, saknar och hoppas jag också. Vilket är väldigt fina känslor egentligen.. Även om de gör ont just nu.. Och oavsett hur svag jag än känner mig i kropp och själ, så är jag ändå stark nog att inte ge upp. Men ja, om man verkligen älskar något eller någon djupt.. Så kämpar man nog till sitt sista andetag tror jag..

Ska försöka sova igen.. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0