23/6-12

Igår var det midsommar.. "woho".. Satt hemma ändå tills klockan 23. Var så trött och orkeslös och ville inte göra nånting.. Men gick till en fest sen ändå, orkade inte ens ta på mig nåt redigt eller sminka mig. Festen var bara jobbig och jag önskar i efterhand att jag inte gick dit.. Dels för att alla var fulla och jag nykter, men också för att jag bara inte orkade med folk :/ 4 killar raggade på mig och det enda jag ville göra var att sticka en sax i ögat på dom :/ Måste framstått som världens bitch.. Men det struntar jag faktiskt i :/ Var inte där alls länge..  

Idag har jag försökt göra lite saker.. Kollat på lite serier med en kompis och sen på en film med några andra. Har väl varit okej.. Men såfort jag kom innanför dörrarna hemma bröt helvetet loss som vanligt :/ Vill bara ringa Björn.. Prata lite.. Men jag vet att han bara kommer att vara arg på mig :( Det gör så ont.. Och det enda jag kan göra är att hoppas..

Min fina Björn :'( Saknar honom så mycket.. Önskar mest av allt att han låg bredvid mig när jag kryper ner i sängen strax.. Vill bara smsa och säga att jag tänker på honom, att jag saknar honom.. Men Jag vet inte om det gör mer skada än nytta :( *snyft* Vill bara ha honom tillbaka.. Över allt annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0