21/6-12

Idag är det lövmarknad. Var inne med lite kompisar.. Blev inte så mycket att vi kollade på alla grejer för folk skulle äta, gå på toa, ta ut pengar, systemet etc, så tiden bara rann iväg. Sen ville alla hem :/ Men jag ska in senare med mamma en sväng så blir mer då.. Egentligen hade jag ju velat gå med någon helt annan, men det är ju en annan sak :(
Jag tror jag vet hur det känns när man är gammal och har hjärtproblem nu.. Såfort jag går upp för en backe så känns det som om jag ska dö :/ Pulsen är nog uppe i 240 eller nåt och det sticks och gör ont i bröstet och jag måste stanna och vila.. Vikten är nere i 54 kg nu.. Kommer inte ens ihåg senaste gången jag vägde så lite :/ Det är så svårt att äta bara.. När man mår såhär :( Men nog av självömkan.. Får väl skylla mig själv antar jag :/
Jag saknar Björn så fruktansvärt mycket.. :/ Sett honom idag ett par gånger, mitt hjärta har bara bankat.. (på ett bra sätt, inte som när jag går upp för backar heh) Jag tycker om honom så fruktansvärt mycket... Allt jag vill är att ha honom tillbaks.. :/ Jag tänker inte ge upp honom.. Han är mitt allt <3
Nu ska jag vila lite innan mamma kommer, sov inte så mycket inatt och var uppe tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0