19/6-12

Sitter framför datorn och kan inte sova.. Jobbat natt 4 nätter i sträck varav 2 stycken 12-timmars. Tog ledigt inatt dock för jag mådde dåligt :/ Men ändå svårt att ställa om dygnet.. Funderar på att dygna. Får se hur jag gör.
Har inte ätit något sen i fredags em.. Har försökt men bara spytt. Värsta är att jag inte ens är hungrig :/ Vågen står på skrämmande 56kg och min "diet" gör det ju inte bättre direkt. Men jag ska försöka äta något idag iaf..

Jag gjorde något väldigt svårt idag (igår).. Något som involverade många gamla minnen som jag egentligen inte alls vill komma ihåg.. Men det var något jag var tvungen att göra.. Jag hoppas att det var för någon nytta.. Nu sitter jag bara här och hoppas, hoppas, hoppas.. Det enda jag kan göra.. :/
"Ge aldrig upp någon som du inte kan gå en dag utan att tänka på"

Jag ska inte ge upp. Aldrig. Det är alldeles för stort för att ge upp.. Till och med mitt te (små fina lappar på varje påse med bra ord) sa till mig idag "Never give up" - jag tar det som ett tecken..
Aldrig. Aldrig. Aldrig. Ger jag upp dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0