1/8-2012

Kan ni inte bara låta mig vara? Hur ska jag kunna svara på saker som jag omöjligt kan veta nånting om? Varför frågar ni mig? Fråga personerna det rör istället.. :(
Ingen förstår hur svårt allting är.. Jag orkar inte mer. Låt mig bara vara ifred, snälla.. Om ni bryr er så försök få mig på andra tankar istället för att leda in mig på spår som leder rakt ner i ett svart hål..

Ingenting betyder någonting längre.. Förutom en sak.. Och det kan jag inte göra någonting åt.. :( Jag orkar inte.. Kan inte någon bara radera mig.. Eller spola tillbaks/fram tiden till något tillfälle där jag är lycklig och mår bra..

Jag kommer inte klara det den här gången.. Jag är rädd.. Jag tynar bort. Allt som var mig försvann när du gick.. :'(

Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut?

Fråga vad? Om S och K är käääääääära? Men det vet vi redan att dom är! Och du och jag är inte de enda som vet det! Och som vanligt så gör de inget utan den andra! Studentfest.... vanlig fest... sover, äter, spelar! Vem försöker dom lura? haha! Och hur länge ska du förneka det? Idiot som tror något annorlunda!

2012-08-01 @ 17:05:35
Postat av: en som tycker "Nyfiken i en strut?" är en jävla idiot

vem är du din jävla idiot som skriver sånt här skit utan att skriva vem de e!! vågar du inte stå för vad du säger!! istället för att skriva massa skit här kan du för helvete prata med personen istället!!!!!

2012-08-01 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0