26/4-11

Nu är jag där igen. Tänker, tänker, tänker. Fast det är väl bra att man kan det iallafall.. Även om jag ibland önskar att jag bara kunde stänga av.
Jag ångrar endel saker.. Eller inte ångrar kanske. Men jag är ledsen att endel saker blivit som det blivit och att jag kanske inte försökte mer för att det skulle bli annorlunda.
Men nu är det som det är. Och kanske är det helt meningslöst att fundera.. Kanske är allt försent ändå. Jag vet inte.. Men jag antar att jag kommer märka det i sinom tid.
På torsdag är det flummen igen.. Tänk vad ett år går fort. Hoppas det blir lika bra som förra året - förhoppningsvis bättre. Finns många ankor i Karlskrona att jaga om man får tråkigt iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0