7/10-10

1. Hur många treo kan man ta innan det blir farligt?
2. Efter hur många effektlösa treo ska man överväga att något är allvarligare än vanlig huvudvärk?

Jag har legat i sängen hela dagen verkligen. Gick upp vid 12, (jobbade igår kväll/natt) men la mig igen kvart över för att jag inte kunde röra på mig eller se på nåt ljust p.g.a. huvudvärken.. Frös som katten gjorde jag med. Gick upp 4 igen - samma visa. Gick upp nyss, och det har fortfarande inte gått över. Har tagit 3 stycken treo nu men det har inte hjälpt nånting.. Och jag måste verkligen plugga! Men går ju inte när jag mår såhär! :'(
Fattar inte vad felet är.. Har varit lite deppig sen häromdagen.. Orkar inte att det tär på det fysiska as well..

Drömde massa konstiga drömmar inatt/idag..
Skrev en dikt i sömnen med.. Första gången jag kommer ihåg en dikt/sång som jag drömt om.. (Skriver till och med emo-dikter i sömnen.. Isn't that just great -_-)

Piercing through a titan wall,
making a tremendous fall
Jumping across a river of flame,
winning a neverending game
That is all things I could do,
to make you understand I love you
Trust me honey, I'm not lying
I'd happily die while trying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0