30/11-10

Jag tror SPIIK dödade mig lite.
Är cepigt förkyld och fortfarande galet trött.. Men var å andra sidan full från torsdagskväll tills måndag morgon, och sov totalt 5 timmar på hela helgen så kan vara på grund av det. Inte ens de 18 timmarna som jag sov i sträck när jag kom hem verkar ha hjälpt -.- Men ska inte gnälla för hade sjukt skoj :)
Helgen var sammadragsvis jävligt nice. Det bästa var nog hänget i sovsalarna med omnejd och allt skoj folk man träffade. Mest fail var att vi fick dra till ett jävla bratställe på kvällana istället för kåren. Folk kollade på en som om man vore en utomjordning eller nåt, lite komiskt. Undrar om de kollat sig själva i spegeln med sina rosa jävla självlysande glasögon >.<
Lyckades att inte göra bort mig under själva studentphesten heller (vad jag kan komma ihåg iallafall, lol) utan sparade det tills jag kom hem! *skyller på dumma vad som gjordes under hemresan* Bra där Hillevi.. Men wth, man kan ju inte vara som de torrisar man annars föraktar! Det var inget katastrofalt denna gången iallafall! Tror jag hehe.. Så.. /care :P

Sitter och skriver ett jävla failarbete i industriell ekonomi nu.. Hatar denna kursen.
Idag ska jag iallafall koncentrera mig på att kurera mig, städa lite om jag orkar, sy på lite märken på ohvven kanske, ha lite sappmöte på kvällen och sen få hemmagjord pizza! (Det är iaf vad jag hoppas på! xD)

Nu ska jag fortsätta lola på 4chan.. *host*, ..plugga menar jag! Eller.. Spela SC2? NEJ, ska plugga, GAH!
>_< Sämst självdisciplin.. Min dator är det bästa jag har, men det är en fin hatkärlek detta! Iallafall när jag behöver plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0