21/11-10

Det är mycket nu.. Fan orkar inte. Eller jag orkar, för jag mår rätt bra och trivs med tillvaron för en gångs skull.. Men jag orkar inte dessa jäkla sömnproblemen.
Har inga problem med att det ska vara massa stuff i huvudet dagtid. Men när jag är skittrött och vill sova kan det väl hålla sig borta. Men inte då.. En kvart utan massa skit i huvudet så hade jag kunnat somna.
Låg i sängen 3 timmar innan men sen sket jag fan i det och gick upp och spelade Oblivion istället. Har skola kl.8, men inget som jag egentligen behöver gå på. Fast jag antar att det alltid är nyttigt.. Får se hur det blir med det. Om jag känner mig själv lär jag väl somna lagom tills jag ska gå upp klockan 7. -__- Och att dygna funkar inte heller för imorn ska jag göra massa saker hela dagen.. Gah.
/sigh
Måste komma på nåt bra sätt att inte tänka när jag lägger mig i sängen. Tips?
Äsch, får försöka testa att somna igen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Tom

Andningsövningar och meditation innan läggdags borde fungera om man är seriös nog med det. Det borde väl passa dig!

2010-11-22 @ 07:54:29
Postat av: Unknown

The night draws near and the world sets to slumber, we are the people of the night, watching over those with fragile lives.

2010-11-22 @ 16:14:04
Postat av: Alexander

Känner igen det där, särskilt med att tankarna snurrar runt när man försöker sova. Det kanske hjälper att gå ut och ta en kort promenad innan det är dags att sova? Få frisk luft och rensa tankarna och sånt, fast det kanske bara fungerar för mig...



För mig själv händer det när jag har många saker i livet vilkas resultat är osäkra och inte går att besvara på stubben, men som framtiden beror på.



Då brukar jag ta ett djupt andetag, rycka på axlarna och tänka "jag lever fortfarande, det löser sig nog, det värsta som kan hända är att jag dör".



Nåja, sömnproblemen löser sig nog, förr eller senare. :)

2010-11-22 @ 17:51:15
Postat av: Unknown

All is still now.

Growing, gnawing at the roots of innocence,

a beast appears, wicked and foul. The beast is guilt, anxiety, life.

I feel for my fellow man, I wronged, though I am not to blame, so why am I to suffer?

I can not control the feelings inside me, all I can do is beg your forgiveness.



"Forbidden love"

2010-11-23 @ 06:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0