7/5-10 - Drunknar

Alla historier har två sidor..
Du skulle kanske förstå om du kunde se vad som finns i mitt huvud.. Vad som försigår där inne varje dag.. Det är bara en evig kamp mot livet och mot mig själv. En evig kamp mot allt. Jag tycker inte något i livet är lätt. Kan du ens tänka dig hur det känns? ...
Men det är omöjligt för någon som inte själv upplevt samma sak att se den kampen.. Och det man inte ser, det är svårt att förstå.. Och det man inte förstår, det tycker man inte om..
Det bara känns.. Så kallt och ensamt.. Och med en känsla av total hopplöshet att ens försöka ta sig mot ytan.. Och hur mycket man än skriker så är det ingen som hör ändå. :/
Det är inte så himla lätt bara.. :/ Förlåt..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det enda som e lätt med livet är livet självt...man bara lever...frågan e hur man lättast får livet att bli värdefullt och givande...de e svårt...de e ett trix som få kan...jag kan inte heller

Kram

2010-05-19 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0