29/3-10 - Goodbye

Idag har jag hittils hunnit med följande:

  • Jag har gått en lång promenad på 2,5 timme.
  • Jag har skrivit en text till en låt som jag ska fixa melodi till.. Nångång.. Om jag orkar.
  • Jag har varit i skolan och sett ut som en zombie. (Ja.. Alltså osminkad, helförstörda ögon och halvt bortflådd hud under dem.. sexy)
  • Jag har varit på KHG-möte.
  • Jag har konstaterat att jag behöver ytterligare ett hål till på min livrem.
  • Jag har haft konstant magknip hela dagen.
  • Jag har haft galet ont i skinnet/musklerna hela dagen.
  • Jag har tänkt. Mycket.

Saker som jag ska göra innan "dagen" är slut:

  • Sitta uppe och nörda, eftersom jag är fail på att sova.

Saker jag gör nu:

  • Jag dricker cola.
  • Jag har fortfarande magknip och ont i hela kroppen.
  • Jag skriver ett helt meningslöst blogg-inlägg som inte en jävel bryr sig om ändå.
  • Jag installerar 3stycken väldigt addictive spel. Orka RL atm. :( Nu vill jag fan inte mer.. Goodbye cruel world. Hello INGAME!! :D -_- *suck* :(

 

:'(


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser och bryr mig! ;-)



Vissa dagar går upp, vissa går verkligen NEEEER... Så djupt ner att man till slut skiter i vilket! Man vill bara gräva ner sig i en dynghög å aldrig mera komma upp... (eller det kanske man inte vill riktigt!) :D men gömma sig under täcket då.. å stiga upp när någon har löst alla ens problem!



Man får bara hoppas att dagen då saker och ting går upp kommer snart!



Kram

2010-03-30 @ 10:35:31
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0