28/6-10 - Vad hjälper..

Vad hjälper när man mår såhär?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag är helt tom på ord känns det som, samtidigt som det bara bubblar i mig av massa ord som vill göra allt bra men som inte är tillräckliga..
Allting känns bara så meningslöst nu.. Allt mitt kämpande med skola, lägenhet, jobb.. Det känns inte värt det längre. Det känns inte som om något av det längre spelar någon roll.. Inte längre.
Idag har jag inte alls mått bra.. Tror inte att jag någonsin har gråtit så här mycket vid ett och samma tillfälle. Det har inte ens funnits ett slut, som det brukar göra när man gråtit mycket.. Tårarna har bara fortsatt att rinna, fler och fler..
Och jag är så himla trött nu.. Men jag vågar inte lägga mig och stänga av datorn, för jag är så rädd att jag ska få panikångest då och att det ska komma ännu mer tårar.. :/ Och utan den enda famn som jag vet kan hjälpa mig vill jag inte gå igenom något sånt.. Jag försöker svälja det istället. Låtsas som om det inte finns. Men jag känner hela tiden hur det ligger och lurar på mig i bröstet.. Och så den värsta känslan jag vet, som jag så många gånger skrivit om.. Känslan av maktlöshet. Det är det värsta av allt.. Att känna att man inte räcker till.. :(
Det gör så himla ont i själen.. Det värker i hjärtat, bankar i hjärnan.. Jag är rädd.. Jätterädd. Och orolig.. Men mest av allt just nu, så saknar jag det enda som jag inte kan få, mer än jag någonsin saknat något någonsin.. :'(
Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0