21/1-10 - Liten kommentar

Vill kommentera mitt föregående inlägg.

Var full och lite emo. (Ja, varför kan ni ju läsa själva)

Vill bara klargöra att jag har så jävla mycket goda vänner här i Karlskrona (med omnejd) som jag VET alltid kommer ställa upp för mig. Jag känner mig inte ensam, och om jag gör det vid något tillfälle tänker jag alltid på er <3 Alla aspar, sexkronor, ROSTare och alla andra jag lärt känna under min studenttid här. Det har verkligen varit den bästa tiden i mitt liv.

Tack <3 :)

 

Pratade med NW idag med på kåren med, fyfan va du är bra och fyfan va vi bara ska äga alla våra problem! Vi ska ha så jävla skoj! :))

 

Har förövrigt fått bästa komplimangen i mitt liv ikväll av 3 små nollor.. Det värmer som fan!! :) Eller well.. näst bästa får det blir, men ändå! Inte illa pinkat av små nollor ;)

 

Nästa aspmöte blir det SOLO!!!!!!!! Godnatt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0