17/1-10 - Förändring

Det behövs en drastisk förändring, jag känner det. Detta funkar inte.

 

I torsdags skrev jag tenta i maskinteknisk introduktionskurs som jag fick 5:a på. Grattis till mig.

I torsdags var det också en trevlig fest.. De 10 minuterna jag kommer ihåg var trevliga iallafall.

I fredags var det mer trevligt. Då pratade jag med trevliga människor. Blev lite mycket på slutet dock.

Igår var mest trevligt faktiskt. Sjukt otippat, men jag antar att godis och film och bra prat alltid går hem. Haha, medicinboll.

Idag ska jag spela gitarr (otippat) och gå på ett möte.

Det var min vecka det. Låter dagarna passera och försöker att inte känna något.

 

Imorn börjar skolan. Ska läsa mekanik, och jag tror faktiskt det kommer bli roligt. Och på fredag börjar matten igen.

Emellan det blir det mininollning, så kommer garanterat ha att göra saker. Det är bra.

 

Ett sprucket jävla hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0