25/2-10 - Lustigt..

Jag är rätt full nu. Men vill ändå skriva ett par rader..

Det jag tänkte skriva är..

Att endel saker kan inte förklaras på annat sätt än öde.

Endel saker är konsekvenser av dina egna medvetna val.

Men så finns det också saker som är helt bortom din egen kontroll. Det spelar ingen roll vad du tänker eller gör, eller vad du intalar dig själv.. Det bara blir så... Det bara KÄNNS. Det bara ÄR så.

Det är väldigt skrämmande.. Men på samma gång otroligt underbart.

Ibland är livet så jävla underbart.. Jag vet att jag säger det för att jag är full. Jag vet att det inte kommer kännas lika självklart och lätt imorgon.. För egentligen är det så jävla svårt! Men just nu jag är så tacksam över att jag ändå känner något fortfarande.. Tacksam för att jag inte är en sten trots allt..

Men nu ska jag leva i ögonblicket, drömma och hoppas. Imorgon är imorgon. Det tar jag då :)

Jag är så glad för att det finns endel människor som är så hemskt bra :)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0