9/4-10 - [Epic wall of text]

Halloj alla (5) trogna läsare!

 

Idag har jag mycket funderingar! Så be prepared på att bli [EPIC WALL OF TEXT CRITS READER FOR 17K DAMAGE]-ad.

 

Har suttit och kollat på skärmen i 15 minuter nu och bara stirrat och överanalyserat. Det är jag bra på. Inget jag vill vara bra på dock, för jag HATAR när jag överanalyserar saker.. Jag gör alltid det, och det är så meningslöst för man kommer ju aldrig fram till nåt ändå! Sen när jag är osäker på saker får jag det oftast till att det är nåt dåligt, vilket det inte alltid är såklart. Så onödigt, men that's me :)

 

Igår var en rolig dag! Hade möte hos Molina <3 klockan 4. Jag kom kvart över och var först - skitbra! :D Jag fick ett jättefint halsband av Molina i födelsedagspresent! Blev jätteglad :D Nollningsplaneringen blev inte sågad, det var skönt. Sen sydde vi klaffar! Fyfan vilket jäkla helvete.. Fast vi hade ju iallafall luft denna gången.. eh. Nu sitter de fint på ovven, är sjukt nöjd med mina :) Sen började förfesten.. Eller ja, alla fuskade lite för vi kom fram till att det skulle vara roligare att sy med lite alkohol i kroppen, vilket såklart stämde bra ;)

Tänkte ju inte gå till kåren från början, men blev ju rätt fort övertalad såklart. Så det blev lite tequila och jägermeister.. Fyfan va jäger är vidrigt.. Fattar inte hur man kan tycka det är gott. Fast kan ju ha att göra med "incidenten" hos Emilie A som gör att jag inte tycker om det nåt vidare. Det var iallafall en väldigt rolig och mysig förfest.. Satt på balkongen och snackade flera timmar. Så skönt att vädret börjar ordna upp sig! Färgade även Rickard Gs hår haha, det var en upplevelse. Vi hade ett safeword för säkerhets skull såklart. Efter det så drog alla iväg till kåren och jag kom inte ihåg hur vi hamnade efter alla andra, men jag och Emelie E och William drog till Nisse en stund istället för att gå till kåren direkt. Jäkla massa folk där fast var inte där så länge, var galet varmt där inne. Gick till kåren med Jake och Emil istället och fick för mig att ramla ner för en slänt med Emil utanför Nisses, så låg där och rullade omkring i löven en stund. (fast alla vet ju att det var Emil som knuffade mig) Tappade dock halva ovven där.. :( Hittat lite grejer, men inte allt.. Var ju inget värdefullt kanske, men blev av med en speciell garderobsbricka som jag gärna hade haft kvar :/

Kåren var också nice, pratade med massa folk som jag inte träffat på länge och var på gott humör hela kvällen. Synd att inte dansgolvet var öppet bara, var så sugen på att hoppa runt lite! Gick hem lite efter 1 utan jacka och väska. Smart. Irreterar mig på grejerna jag tappade.. Jag märkte ju att jag tappade massa saker och jag VET att jag tog upp lite saker (som nu är borta) så kanske att jag la det i väskan.. Hm. Ja, lär väl märka när jag orkar hämta väskan :)

 

Idag har jag funderat över fenomenet glassbilen. Det finns helt seriöst en BIL som kör runt GLASS till folk.. Är det verkligen så stor efterfrågan på glass? Helt galet egentligen! Eller inte så galet kanske, men helt klart fascinerande. Varför finns det ingen bil med godis och snacks? Snacksbilen. Det hade ju jag gillat. Gräsbilen kanske? (mindre legalt kanske, but still..) Juicebilen. Panpizzabilen. Möjligheterna är många! Man kanske skulle ta och starta eget.. :) Billysbilen hade ju varit min grej. Köra runt på galgamarken på torsdagskvällarna.. Hade lätt gått plus på det. Sen kåren efter det för att supa upp intäkterna. Jag får så awesome idéer. Så kan jag ha en cool billyskeps på mig också! AWESOME!

 

Jag vet inte, men idag känns som en bra dag. Känt det hela dagen och fattar verkligen inte varför. Men dagen är ju å andra sidan inte slut än, så lär ju komma nåt skit sen så den failar. Det hade ju varit typiskt, nu när jag för en gångs skull faktiskt mår okej. Fast det kan ju ha att göra med att jag har gjort saker hela dagen och inte haft tid att känna efter. Och nej, jag är inte pessimist! Jag är realist! :D Jag kan inte hjälpa att världen suger. Typ.

 

Jag har förövrigt ett nystartat projekt som jag måste berätta om! Eller jag har inte startat det ännu, men planen är att göra det snart iallafall. (hehe) De som känner mig väl vet ju säkert hur ovig jag är. Jag skyller på att jag spelat fotboll 17 år av mitt liv och aldrig strechat en enda gång. Jag kan inte sitta med rak rygg på marken med utsträckta ben och når bara till knäna när jag böjer mig framåt och ska ta tag i fötterna. Fail. Jag har också haft problem med ryggen då jag tränade fäktning på elitnivå vilket sedan visade sig bero på ovighet och att musklerna i benen hade börjat dra i ryggmuskulaturen. Mysigt värre. Och dessutom är det sjukt osexigt med oviga tjejer, och sexig vill man ju vara .. eh. Ja.. Så planen är att jag ska bli vig! Och eftersom jag nu börjat motionera och går promenader/joggar nästan varje kväll så ska jag alltså börja strecha efteråt och förhoppningsvis bli vigare. Kanske någongång i framtiden att jag kommer kunna nå mina tår? :P Dessutom är ju planen i sommar att jag ska lära mig flick flack (som fortsatt karriär som gymnast.. ish), och jag tror jag kommer behöva vara lite vigare då.

 

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vill hitta på nåt.. Hm. Och preciiiis när jag skrev det så kom ett ypperligt erbjudande! Trevligt värre.. :) Denna dagen är nästan FÖR bra.. Betyder det att något väldigt FAIL kommer förstöra den sen? Eller vad pratar jag om.. Finns ju inget som heter balans i mitt liv. Allt är bara skit, så det är väl lika bra att det återgår till det så fort som möjligt, så man inte hinner vänja sig vid att må okej. Och ja, det var ett ganska ironiskt uttalande, men ändå inte. Känner mig väldigt skämtig idag, och jag tycker speciellt om att skämta och överdriva mitt eget elände, för er som inte märkt det. :P Jag tycker om att vara ironisk också! Ironi kan ju vara det bästa påfundet ever. Men vad ska man göra? Om man inte kan göra nåt åt alla problem, så kan man lika gärna skämta om dom! :) Jag kommer nog skämta på mig egen dödsbädd om jag känner mig själv rätt.. :D

 

Ja, jävlar va mycket text det blev. Nu får jag sluta. Jag hade någon annan världslig fundering som jag glömde bort, men det kanske var lika bra. Sitter och sjunger på denhär låten atm: Maria Mena – You're The Only One :) Mysig! Men nu ska jag spela gitarr. Jag och Jesper ska starta ett band. Nån som är på? :)

 

Åh, nej! Nu kom jag på min andra "världsliga" "fundering"! Men kan vara kortfattad. (eller....?)

Kolla denna sidan: http://musungar.blogspot.com/ I WANTZ.

 

Nehe, nu får jag fan lägga ner. Kommer ju tappa läsare på sånnahär sjukt meningslösa inlägg. ;) Hoppas alla kommer få en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0