7/4-10 - Dagen

Hej BloggN.

Dagen har varit okej I guess.. Har haft massa att göra hela dagen så mått relativt bra :)

Har äntligen köpt min klocka som jag fick i födelsedagspresent! (Inte kunnat bestämma mig för vilken färg förrän nu)

Har även planerat nollning i ett antal timmar.. Typ 7. Fast hade kanske tagit 2 timmar eller nåt om jag inte kollat på tv samtidigt, hehe. Suttit och skrivit in alla mina kladdanteckningar i ett fint word-dokument, och bläddrat i nollepärmen. Det blev fan rätt mycket text ändå tillslut.. Såg inte så mycket ut på mitt kladdpapper. Så nu är grovplaneringen färdig iallafall. Nu ska jag bara få massa feedback och så från de andra så man kan börja spika grejer.. Hoppas de andra tycker det ser okej ut iallafall, så man inte blir helt sågad. Kommer bli sjukt roligt, om allt går ungefär enligt planerna.

Jag har fått en ny "hobby" idag med! Har suttit och kollat ut genom fönstret med en av försvarets kikare! Den är rätt bra.. Man ser ända in till centrum :) Satt nån timme och bara kollade på folk som gick på gatan längs med vattnet typ 3 km bort :) Vilken stalker jag är! Men så går det när man inte har nåt bättre att göra om dagarna antar jag.. :P :/

Sitter och kollar tv nu.. Fast ska nog försöka sova.. Är ganska trött, så borde nog kunna somna rätt fort innan tankarna börjar banka i huvet så man blir pigg igen. Imorn är jag ledig från skolan, men ska på möte på eftermiddagen och på kvällen vet jag inte. Pallar inte gå till kåren.. Vill ju egentligen.. :/ :( Men nä, usch.. Vill inte. :/ Lär faila.. Gaah.. Så sitter nog hemma istället.

Fyfan vilket skit det går på tv vid denhär tiden på dygnet.. Helt sjukt. Nehe, nu ska jag lägga mig och bli sussad till sömns av det underbara fågelkvittret som börjat ljuda utanför fönstret.

Jag läste någonstans förresten att "The most beautiful thing about life, is life itself".. Vet inte vad jag tycker om det. Jag tror inte jag förstår det riktigt. Det vackraste i mitt liv för tillfället är iallafall inte själva livet. Eller ja.. Indirekt kanske.. Det är ju de vackra sakerna man vill leva för, och det är de sakerna som definierar just.. livet. Så det kanske är så.. Hm, tål att funderas på.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, vilken gata var det? måste ju veta var jag ska ställa mig och vinka som en galning :P



och sen vad tusan gör du uppe kl tio i sex... hoppas verkligen att du inte gått och lagt dig och alltså inte stigit upp så tidigt... för det är definitivt inte mänskligt...



och tack igen för påsen... allt utom ölen var kvar.. men den hade bytts ut mot värmeljus och en guldklimp (har jag kanske sagt iofs, men tyckte det var lite kul)

2010-04-09 @ 22:37:14
URL: http://moonshield4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0