29/4-10 - Happy:)

Ojojoj!
Detta kanske kommer bli det första "glada" inlägget på år och dag! Som ni vet skriver jag vanligtvis inte i bloggen när jag är glad, men idag känner jag faktiskt för det!
Varför jag är glad då? Ja, det är ju inte varje dag det händer, hehe. Jag vet faktiskt inte.. Känner mig bara glad idag. Varit i skolan och fräst med en cool CNC-maskin. Sålde biljetter till Grisphesten i länken efter det med William. Har fått min bok i tillverkningsteknik nu med så nu kan jag börja räkna lite på det med. :) Har suttit och pillat med vår Sillamiddá som vi ska ha med vår linjeförening snart. Kommer bli epic :) Kännt mig väldigt produktiv idag med andra ord, och även hunnit med endel roliga saker! :)
Sen tror jag att jag fått mig en släng av pollenallergi, men jag vet inte.. Det är rätt skumma symtom O.o Men jag skyller på det! Det ska jag skylla på ikväll också när jag är onykter och odräglig! :) Ikväll är det fest hos Knott <3 och Calippo! Kommer bli riktigt najs tror jag. Kul att se deras lägenhet med! Och våra VÄSTAR KOMMER WUHUU! :) Eller ja, nu lär de väl inte komma bara för det.. -.- Men de lär vara awesome! :)
Suttit och spelat gitarr en stund nu, ska hinna fixa lite med ohvven innan kvällen och kanske sova en stund. Ska duscha, måla naglarna, och spela lite! Börjar med en dusch :)
Ses ikväll på kåren ;)
(Tanken slog mig att jag kanske bara är glad för att det står en flaska punsch i kylen och väntar på att bli inmundigad? ;) Alkisvarning! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0