27/4-10 - Flumma runt

Först jag främst vill jag säga att textformateringsverktyget i bloggen är FAIL.. Därför ser inlägget idag FAIL ut. *arg*
Jahaja. Nu är bakfyllan borta och livet börjar gå tillbaks till det normala. Flummen är slut för denna gången. Längtar redan tills nästa år. Lite snabb sammanfattning av vad som var dåligt och bra:

Like:
- Alla mina älskade sexmästerister, ni är BÄST! <3
- Jag gick plus på en studentfest! Helt galet.. Hittade 270 spänn på dansgolvet.
- Att vi slapp jobba på lördagen! Galet skönt att bli "lite" nitad efter föregående faildag.
- Punsch.
- Knotts insatts när hon skulle plocka upp skräppåsar (haha! skrattar fortfarande)
- Babbsan (Ja, jag vet att ni är avundsjuka!)
- Qult's insats i tävlingarna! Mycket bra! :)
Dislike:
- När folk inte kan dra upp toalettlocket innan de ska spy *mys*
- Den satans TBV-backen. Är glad att jag ens överlevde varje gång..
- De roliga mentala sammanbrotten som jag fick på vissa människor innan jag kom fram till att enda lösningen var att bli full och skita i allt.
- Vädret var lite fail de första dagarna, men tur att det ordnade upp sig till sittningen!
- Alla mina blåmärken (är mer blå än normalfärgad tror jag)
- Att inte ha ett liggunderlag! Fail att sova på stenhårt golv i 3 dagar i sträck >.< (2,5 iaf)
Hade en sjukt awesome helg iallafall! :)
Idag har jag varit i skolan och sen massa möten.. Fått endel frågetecken utredda också. Känns väldigt bra.. :)
Är rätt trött nu, men hade tänkt kolla på "Iron man" innan jag lägger mig :) Längtar SOM FAN tills torsdag! Dels för att det är kårkväll då och jag ska dricka så jävla mycket punsch, men också för att våra västar kommer då och vi ska ha epic förfest och fira det! (Känner att detta kommer sluta illa :D) Fan, det är ju bara en tidsfråga innan min punschmage börjar växa fram.. :/ Fail. Får hoppas på punschboobs istället :D
Fan vad jag gillar mitt sexmästeri btw! Är så glad att jag träffat alla dessa underbara människor! Och sammanslagningen med Ronneby som i början verkade så fail, är nu ljusare än ever! Vi är AWESOME! <3
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Linda/Knottis

Kan inget annat än hålla med dig om att vårat sexmästeri verkligen är BÄST! <33

Fy vad vi lyckas! :D



Jag vill gärna lägga till en punk på "Like". - När Fyllevi "viskar" på lördagsnatten, nu kan man äntligen få dig att rodna! ;D

2010-04-28 @ 00:05:01
URL: http://knottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0