20/4-10 - Trött

Idag är jag trött.. Trots att jag sov nästan 8 timmar inatt innan jag gick ner till skolan. Drömde helskumma drömmar inatt, ganska psykiska.. Kanske därför jag är seg.
Nu är jag hemma på lunchen.. Tänkte sova en stund men det sket sig. Upptäckte när jag kom hem att internet inte fungerade så var ju tvungen att fixa det först, annars hade jag inte fått nån sinnesro att kunna sova ändå.. Så nu är det fixat. Jävla meck alltså. Bra att jag löste det innan jag ska gå igen, annars hade jag nog blivit galen! Tur att man är skillad. Eh..
Igår var en jävla skitdag förövrigt! Utöver det jag whinade om på morgonen så hände massa annat skräp sen. Gick ju ner på BSK-möte. Upptäckte att jag glömt mitt kårleg så fick springa hem och hämta det (med halsont of d00m) och sen springa tillbaks.. Sen fick jag snällt sitta och glo på mitt ex som snackade i 5 timmar, fail. Inte för att jag har nåt otalt med honom (ish), men iallafall.
Sista timmen på mötet börjar jag få en begynnande huvudvärk som bara blir värre och värre.. Men har ändå bestämt mig för att göra en laxgrej i ugnen när jag kommer hem som jag blev sugen på. Skyndar hem för att stressa iväg och handla så jag hinner hem till hockeyn. Är helt säker på att jag har lax i frysen. Handlar.. Åker hem. Börjar göra iordning allting i köket, sätter på ugn, tar fram grejer etc. Upptäcker sen att WTF! Vi har ingen lax! Great... Blir less, eftersom jag stressat så mycket. Tänker att jag skiter i mat och tar ett par mackor istället.. Tror fan att smöret har börjat mögla lite då?? Hur fan nu det ens kan hända vet jag inte.. Men det hade såklart hänt. Jag får damp och börjar gråta för att ALLT går åt helvete.. Sen kommer jag fram till den härliga slutsatsen att "FUCK IT - jag skiter i allt". Sätter mig och kollar på hockey och äter chips till middag. Jag har också hunnit få en fin feber också så ligger och fryser under 2 täcken som en idiot hela kvällen.. :(
Så typiskt att bli sjuk lagom till flummen. Men det är väl min normala luck antar jag.. Dessutom! Igår köpte jag en trisslott med när jag var i affären för jag tänkte att det nog inte kunde bli mycket värre.. Nitlott. "Yay".. Och inte nog med att det var en nitlott.. Det var gånger 10 med! Räcker det inte med att man är en looser som det är? Tydligen inte..
Hände väl 2 saker som var bra igår, varav den ena var att HV ägde hockeyn. Kul när man märker att man skriker i kör med sina grannar på våningen under hehe.. När DIF kvitterade till 1-1 så kände jag bara att "fan, ska detta hända OCKSÅ".. Så blev så jävla glad sen när HV vann tillslut :)
Jag har hört att folk tycker att jag gnäller mycket i min blogg. JA, MEN SKIT I ATT LÄSA DÅ FÖR FAN. Jag har inte bett någon läsa, och jag skriver inte för nån annans skull än mig egen. Är det bättre om jag gnäller på folk istället?-_- Jag har ett visst behov av att skriva ner mina bekymmer och när man mår bra mår man ju bra.. Då finns det ju ingen idé att sitta och wastea time med bloggen liksom. Då är man ju ute och har roligt istället med nåt.. Därför finns det perioder då jag inte skriver så mycket. Oftast då jag har asmycket att göra, eller när jag mår rätt okej helt enkelt.
Nu ska jag iväg till skolan strax igen, sen ska jag på ROST-möte.. Senare ikväll ska jag på "dejt". Då ska jag släppa all skit och lämna den här världen för en stund. Längtar.
Annars så.. Hmm. Jag står väl ut, mer än så är det inte. Gör det jag måste.. Ibland. Sover.. Ibland.. Äter.. Ibland :/ Längtar förtvivlat och hoppas av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0