19/4-10 - Fail

Idag är det måndag.. Och alla vet ju vad det betyder. F A I L. Inte för att veckodagarna längre verkar spela någon som helst roll.. Det är fail varje dag.
Jag är väldigt trött på mig själv för tillfället. Jag är ledsen mer eller mindre hela tiden, och jag orkar inte! När jag är deppig så försvinner verkligen ALL energi ur kroppen.. Orkar inte plugga, orkar inte ta tag i saker, kan inte sova.. Orkar inte leva bara. Sen utöver det så vaknade jag idag upp efter en epic dröm till halsont från helvetet och en tom inbox. :/
Idag skulle jag haft lektion, så gick upp i tid och fick avbryta min episka dröm, bara för att få reda på att lektionen var inställd. Ska på BSK-möte senare som garanterat kommer ta minst 5 timmar.
I lördags var det phadderutbildning, och jag skulle prata. Det är väl det enda jag faktiskt är rätt nöjd över på hela veckan. Fick mycket beröm av May och en annan föreläsare som också var där. På eftermiddagen var det lektest inför flummen, vilket jag har en galen träningsvärk efter! (fail) Efter det så stack de flesta till kåren i Kna och kollade på lite komiker som uppträdde. Efteråt så fick jag en av dom att halvt skratta ihjäl sig efter mitt utlägg om facebook-grupper och fansidor. Han sa att han kanske skulle sno det ämnet för han tyckte det var skoj. :)
Fick även ett jävla köpstopp, vilket jag INTE förtjänade alls.. :( Jag vet inte ens varför.. Kan man inte få klättra som man vill ute på rökrutan, köra "titanic-pose" och sjunga (skrika) "I WANNA KNOW WHAT LOOOVE IS, I WANT YOU TO SHOW MEEE", utan att få köpstopp? Fan inte okej. Jag var faktiskt inte så full. Försökte bara rikta tankarna åt ett annat håll. Det funkade inte ens. :/
Åhhhh, varför är allt så fail :( Vill inteee.. Vad ska jag göra.. :( Bara säg vad jag ska göra.. nån :/
Nehe, dags att dra på sig sitt happy-face och gå ner på BSK-möte.

Kommentarer
Postat av: Fredrik "Nightwagon" Lindblad

Festa med mig på Flummen kanske =)

2010-04-19 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0