14/2-10 - Fail

Igår grillade vi nere vid kåren. Det dök upp förvånansvärt många, vilket var roligt.
Det var trevligt iallafall.. Jag och Nisse badade också! Det var inte så kallt som jag förväntat mig faktiskt.
Gårdagens iakttagelser har också gjort att jag ser mig själv som en ganska mentalt frisk person, iallafall vid en jämförelse. Och det vill inte säga lite, eftersom jag är rätt fucked up i huvudet. Gräset brukar inte vara grönare på andra sidan, men i detta fallet är det det. Jag är inte ens osäker längre efter vad jag sett. Jag är ingen expert som vet hur allt ska vara.. Men jag vet iallafall hur det INTE ska vara. :S :/ Fan inte okej.. :( Är orolig.. :/
Fick för mig att attackdricka punsch också lite senare på kvällen, eftersom allt jag gör bara blir fail. Allt jag gör eller säger resulterar i nån annans olycka, och det är aldrig ens meningen.. :( Det var gott med punsch iallafall. Kanske inte så gott senare däremot att ligga och panikgråta på golvet med en spann spya bredvid sig. Men jag skyller allt på strohromen som jag också (tydligen) drack. :/
Men det är väl så livet är. Man är helt enkelt aldrig tillräckligt epic. Om man inte är det från början så kommer man kanske aldrig bli det, hur mycket man än försöker? Så det är lika bra att inse att jag helt enkelt är värdelös. Fail. Dålig. Ful. Dum. Tråkig.
Jag är ett totalt failure. Det kanske inte är sant, vad vet jag.. Men det känns så nu iallafall :( Och det känns som om den enda lösningen på alla problem hade varit om jag hade gått och dött eller nåt.. Suck.. :/ Vad ska jag ta mig till? :'(

Kommentarer
Postat av: J

Learn to quit while your ahead!



Något som flertalet sexmästerister fått lära sig.

En 70:is punsch slutar i en hink, oavsett intension.



Gårdagens arr var suveränt, badet var pricken över.



2010-04-14 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0