11/4-10 - I'm a longshot

Jaha.

Vad pysslar jag med då? Sitter och glor mest.. Såg en film nyss. "Knowing" hette den. En domedagsfilm precis enligt min smak. Kolla hela så fattar ni nog varför. Den var riktigt bra.

Dagen har jag spenderat i soffan framför dator/tv.. Haft ont i magen hela dagen och knappt kunnat röra mig.. :/ Ville gå ut och gå innan för det var så fint väder men hade ingen som ville följa med, så det blev inget.. Ja, okej. Hade väl ingen som jag ville gå med som jag kunde fråga överhuvudtaget om sanningen ska fram.. -_-

Igår var aktivdag på kåren. Was nice. Tråkigt bara att jag var helt galet trött.. Var på fest igår kväll med, men var hemma tidigt. Spelade twister, vilket var jättekul :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Har bara väldigt tråkigt och inget att göra. ska nog försöka sova alldeles strax.. Nu är det måndag och allt är "back to normal" igen.. Skulle kunna tänka mig att back to normal innebär något trevligt och rogivande för de flesta. Men inte för mig.. Iallafall inte nu :/ Det känns.. Tomt.. :/ Wtb tidsmaskin. Finns många ögonblick man hade kunnat åka till, men jag vet nog precis vart jag hade åkt..

Men man kan inte få allt här i livet har jag hört. Inte ens en tidsmaskin. (:P) Å andra sida vill jag inte ha allt heller. Långt ifrån. Men det är väl så.. Att saker man verkligen vill ha, får man oftast vänta på.. Och det är ju det enda man egentligen har här i livet.. En massa tid. Så det gäller att inte ge upp.. Och det tänker jag inte göra heller. För jag känner att det jag vill ha, är värt all väntan trots allt :)

Jaja.. Ska försöka sova nu iaf.. Imorn är en ny dag. Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0