10/4-10 - Insomnia FTL

Alltså jag blir snart helt galen och hoppar ut från fönstret på 4de våningen eller nåt..

Varför kan jag inte sova?? Har varit rätt svårt senaste veckorna för att jag mått dåligt och bara haft massa jobbigt i huvudet.. Men idag har jag mått bra hela dagen, och inte ens när jag gick och la mig mådde jag dåligt.. Iallafall inte ens jämförbart med hur det varit nu varenda natt ett tag. Dessutom gick jag upp tidigt idag(igår) för att jag skulle kunna somna bra på kvällen sen.. Åhhhh, blir så trött! :(

Ska upp klockan 9, alltså om 3 jävla timmar och dra ner till kåren för att städa hela dagen. Jag såg till och med fram emot det lite, men nu kommer jag ju vara zombiemode och säkert tjura sönder för att jag inte har sovit ordentligt och bara tycka allt är tråkigt.. :(

Åhh, jag vill inte! Hår i munnen, hår som kliar mig i ögonen, hår som kittlar på näsan.. Jag ska fan raka huvudet! Täcket är obekvämt och kudden sticks. Jag är dessutom helt jävla ASTRÖTT! Vafan är felet nu liksom? Jag trodde verkligen jag skulle sova bra inatt med tanke på allt, men såklart så får man inte ens det.. Inte sovit bra på jag vet inte hur länge.. :/

La mig vid 1, och bara legat och vridit på mig sen dess.. Palla, jag har verkligen inte ork eller energi att lägga på morgondagen när det blir såhär.. Och jag måste ändå. Och den lilla energi jag kanske har nu lägger jag på att vara förbannad för att jag inte kan somna. Mitt enda hopp nu är att man blir trött av att vara förbannad.. Typ. (fail) Skitkropp och skithjärna.. Gör fan aldrig som jag säger!

Åhh, allt kan bara ... Dra dit pepparn växer :( Och nu är det snart helt ljust ute med.. GAAAH!! Jag håller säkert på att bli sjuk, då brukar det bli såhär.. Det hade ju varit episkt värre om jag blivit det. För det har jag verkligen tid/lust med. Men går man hem från kåren utan jacka så får man skylla sig själv antar jag. DUM DUM DUM..

JAG VILL SOVA! :'(...

Nej.. Fuck it. På riktigt. Jag går och lagar mat istället. I protest.


Kommentarer
Postat av: Sara

usch då... prova mjölk eller banan innan du går och lägger dig. ska tydligen finnas nåt ämne däri som gör att man somnar lättare... och mycket frisk luft på dagen... lycka till med sovandet, annars tror jag sjödahl, walter eller nån annan lärare har läst in föreläsningar... DET måste ju funka. (det gör ju det när man sitter upp iaf, hehe)

2010-04-12 @ 16:55:01
URL: http://moonshield4.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0