29/10-09 - Tenta igen

Y0 BloggN!
Idag har jag skrivit CAD-tenta.. Det gick sådär. Jag hoppas han rättar snällt, orkar inte faila den kursen! jag kan ju programmet hur bra som helst.. tycker det är skit att vi ska examineras med ett skriftligt prov -_- Vi borde fått en detalj på bild, och sen "gör den här, ni har 5 timmar på er". Menmen, man kan ju inte alltid få som man vill ^_^ Jag var ganska nöjd med mina ritningar iallafall på tentan. Jag är så jäkla noggrann när det gäller sånt, och det är nog bra.

Efter skolan träffade jag Henke. Vi satte oss lite på Wayne's och gjorde lite matteprojekt. Och jag drack caffelatte med vaniljsmak. Mums! Sen gick vi och solade litegranna, innan Henke övergav mig för att han skulle hem och programmera. Gick på stan en sväng själv.. Det var rätt mysigt. Var värsta jippot inne i stan så alla affärer hade tydligen öppet till 9 idag. Bra timing på den! Föll dock för frestelsen att köpa en ny ljuslykta på Indiska... Jag fattar inte! Jag har säkert 30 ljuslyktor allaredan, men kan aldrig lyckas få för många! Ljuslyktor är ju ett säkert kort om man vill ge bort nåt till mig som jag garanterat blir glad över iallafall! :D

Nu ska jag spela lite gitarr. Ska tanka nån film med. Det är SÅ skönt att tentorna är över. Nån som vet hur man får reda på resultatet förresten? Kommer det läggas upp nånstans?

Imorn ska jag leka med snällJesper och fixa våra KinkyNight-kostymer. Kommer bli asnajs tror jag! Väldigt kallt dock.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, kallt låter bra ang kinky night :P det brukar det vara.



ang tentorna så kommer du om du inte får mail från janne så får ni iallafall ett mail som "heter" void :) där står ditt resultat! och sen kan du se det när det kommit in på studentportalen i ladokutdraget.



kram Sara

2009-10-30 @ 11:19:51
URL: http://moonshield4.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0