4/11-09 - Trött..

Hej Bloggen!
Nu är jag trött.. Idag har jag varit med mina underbara små syskon och lekt på kåren. Det var roligt, trots att endel av oss nog nästan slog ihjäl varandra där på slutet :D Eller ville iallafall... hihi. Men det som inte dödar gör en starkare, så det borde väl gälla oss också hoppas jag! :)
I helgen är det Fia me dônk. Det bir mycket jobba, lite sova, lite dricka (kanske?) och säkert massa skojigt. Hoppas man får träffa lite nytt trevligt folk med, men det behöver jag nog inte oroa mig för ;)
Ska sy på lite märken på min ovve nu, sen sova! Den ska förövrigt vara så proppfull med märken när jag är färdig med den att jag måste börja sy på insidan! :D
Imorn blir det matte, matte, matte.. Sen en hemlig grej ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, asptiden är skoj. men det är inget emot sexmästeritiden, hihi. speciellt när man får egna aspar att leka med! låter som att du har en sund inställning till det hela. ett tips inför helgen från en som är "gammal" och "vis" (skratt): ta varje tillfälle att sova INNAN helgen :D kram/gammel...gammel...mormor (eller vad det nu blir) Sara

2009-11-05 @ 12:29:22
URL: http://moonshield4.blogspot.com/
Postat av: Pappsen54

Jag har massor av "gammla"hippietygmärken från "tiden" vill du ha dom till ditt syprojekt? ^^

2009-11-07 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0