15/11-09 - Dassig

Fyfan va dassigt jag mår :(
Vaknade för en timme sen eftersom jag av väldigt outgrundliga anledningar var vaken till kl.6. Gick och lade mig vid 12, men vaknade lika fort som jag somnat kändes det som. Sen var det kört.
Kände redan igår att jag hade ont i halsen. Eller inte ont direkt, men jag kände liksom av den. Att nåt var på G. Nu har jag cpont i sen samt världens cpförkylning! :(
Lyssnar på the haunted och städar lite så jag inte tänker så mycket på halsontet. Sen ska jag göra färdigt matteprojektet så jag kan lämna det bakom mig iallafall.
Blääääärk.

Kommentarer
Postat av: Pappsen54

Hoppas det går bra med matten..



även om din hälsa e viktigare ^^

2009-11-16 @ 01:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0