13/11-09 - Promenad

Hemma efter en lättare promenad på 22km. Stan-Hem. Fint.

Har ikväll kommit fram till bl.a. följande saker:
Jag HATAR fulla människor. Visste det redan sen innan men fyfan va odrägliga vi blir när vi är fulla. (observera att jag säger vi, försöker inte sätta mig själv i en vacker dager här inte) Lagom fulla och medvetna folk är ju självklart roliga. Men nu menar jag när folk blir så fulla att de ej kan hantera det. Människor man tror är ens vänner gör saker de inte borde, förtroenden krossas, bakterier sprids. Folk snackar skit om andra när de står en meter vid sidan om. Äckligt. Man behöver ju inte bli redlös för att ha roligt. Eller?
Hatar att det är nån sorts jävla tävling om vem som kan dricka mest, vem som är fullast och så vidare. Man dricker väl för att ha roligt, och alla har olika förutsättningar när det gäller alkohol. Tycker det är fel när endel använder alkoholen som nån jävla "penis-mätar-tävling". "Höhö, jag kan dricka så jävla mycket alltså är jag bäst". Fan heller att jag någonsin kommer att prioritera att kunna dricka mest framför andra saker. Eller att jag kommer intressera mig mer för någon bara för att personen kan dricka mer. Patetiskt.

Saker som kan suga min röv nu:
Folk som låser sina cyklar när jag behöver ha en
Dräggfulla människor
Backstabbing biatches
Analysen som börjar om 3 timmar
Mitt halsont som imorn säkerligen kommer att ha utvecklats till cpförkylning of d00m.

Saker som är värda en kram:
Min ovve
Mitt varma underställ som jag fått av mamma
Mamma (för att hon hämtade mig så jag slapp gå de sista 4 kilometrarna)
B (för att B faktiskt var den enda som jag umgåtts med under kvällen som ringde och oroade sig <3)
E (för all uppmuntring <3)

I need a vacation. Behöver komma bort. Bryr mig inte om vart, förslag?
Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Pappsen54

Kom hit...^^



finns en kingsize tom här till dej..

2009-11-16 @ 01:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0