1/11-09 - Söndag

Idag har jag varit hemskt bakis. Det är inte förrän nu det börjar gå över! Inte kunnat sova för jag har mått illa.. Men vad gör man inte? Det är ju bara Kinky night en gång om året liksom!
Dagen var ganska omtumlande.. Började ganska skit faktiskt, men det ordnade sig sen som tur väl var. Kvällen var skitkul och jag och Jesper vann värsta priset för "bäst lättklädda"! Ska lägga in mina bilder sen, tog rätt många, men har varit zombiemode idag, minst sagt.
La mig i soffan runt 2 och skulle kolla på tv, tog nog inte mer än 10 minuter så hade jag deckat och vaknade 3 timmar senare. Skönt!
Borde nog lägga mig, har lektion kl.8 imorn, ska åka med mamsen vid 7 och måste hinna duscha innan. Glömt min jacka hos Baffy o co med så det kommer bli rövkallt imorn när jag ska till skolan. Får hämta den imorn.

Förresten så är mina båda stortåar helt blåa och så har jag massa superlim på ryggen så det känns som om jag håller på att ömsa skinn, varför? :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägger du upp bilderna någonstans där man kan ta del av dem? typ facebook?



måste bara säga att jag är impad av din outfit, modigt och innovativt!

2009-11-02 @ 22:15:27
URL: http://moonshield4.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0