10/11-09 - Fia

Jahaja, i helgen var det fia med dônk. Jobbade som ett litet djur, sov sådär 1 timme på hela helgen och gick ner totalt 4 kg. Check! Men det var lätt värt det, av olika anledningar.. :)
Idag har jag varit i skolan och haft matteföreläsning 4 timmar. Har dock inte hängt med så bra eftersom jag inte kan koncentrera mig för tillfället verkar det som eftersom jag bara tänker på massa annat.. Både bra och dåliga saker. Jag tänker alldeles för mycket. Skulle lätt kunna sitta en halv livstid och bara fundera över skumma saker. Idag spann jag vidare på historien om strumptjyvarna. En toeri jag länge haft som igår blåste upp när jag pratade med en annan flummig person. :D Kan skriva ner denhär nångång kanske. Fast då tror ni kanske jag behöver hamna på nåt läskigt behandlingshem eller nåt.. :P Kanske skulle skriva en bok om det? :D
Försov mig imorse IGEN, la mig 2200 igår och försov mig ändå.. :S Jag hann ju i tid till skolan och så, men hann inte duscha som jag egentligen hade planerat, menmen. Och nu är jag trött som en liten apa. Kan ju inte lägga mig och sova nu igen.. Det funkar bara inte.
Ska ladda ner lite film, fick några bra tips igår hoppas jag!
Men nu ska jag spela lite gitarr och slappa.. Försöka tömma huvudet med strunt och lämna kvar det vettiga där inne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0