25/5-09 - Äntligen

Nu är jag färdig i skolan!! Bara betygssamtal kvar i religionskunskap och naturkundskap.. Är lite nervös, som vanligt :P Mest för att religionen krabbade en hel del.. menmen, nu är allt inlämnat. Mina lärare verkar dock va ganska sega eftersom de inte ens rättat proven som jag gjorde för 2 veckor sen. Måste ju få mina betyg ganska snart så jag kan hinna träffa min SYV och sedan komplttera min högskoleansökan med mitt slutbetyg innan den 20 juni.. *gäsp*
Idag har jag sökt jobb på maxi med. Hopaps det går bra.. jag behöver verkligen, VERKLIGEN ett sommarjobb så jag klarar mej när jag kommer till Lund i höst..Alltid skönt att ha en liten buffert. vet inte vad jag gör om jag inte lyckas få tag på nåt.. -_-
Häromdagen var jag och Per på mcdonalds och köpte en sån där ny specialmcfeast var i drive-inen.. Sen när vi körde iväg och skulle på att äta så upptäckte Per att hans inte hade någon underdel.. :D alltså inget bröd! Och min hade inte heller det! Så hamburgaren bara låg rakt ner i lådan. Så vi körde tillbaks och lämnade igen dom och fick nya, dessutom ett presentkort var på valfri meny ;)
Nu ska jag sova.. är såå trött. Eller iallafall lägga mig i sängen och slappa!
Laters BloggN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0