20/5-09 - Shiiet!

Jäklar vad det åskar och blixtrar här nu! Tror aldrig jag varit med om något liknande .. :o Skönt att man inte är rädd för åska kan jag säga! :)
Måste göra klart min inlämningsuppgift idag.. fyfan, det är mycket nu.. Men får hålla ut nu sista veckan, sen ska jag fira min student igen!! :D På riktigt denna gången, förra var inte alls rolig. Hoppas jag hinner få mina betyg med innan pappa kommer så jag kan flasha lite med dom ;) Är så nervös att jag inte ska få någe bra betyg i religonen, men det ordnar sig nog. Har teoretiska prov i helgen, samt delprov och närvaroprov.. blir mycket.. Och imorn ska vi tydligen festa och grilla lite här. Men får ju se hur det blir, med vädret och så.. :) Så därför måste jag rappa på lite idag! bläää, min självdisciplin är SÄMST! Men det var ju inget nytt..
Ne, nu blir de lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0