14/5-09 - Bikini

Regnet föll stillsamt ner utanför den stora byggnaden. Det hade redan börjat samla sig en liten skara människor utanför, men än sålänge var allt under kontroll. De såg på varandra med beslutsamhet i blickarna. De flesta var tysta, troligtvis koncentrerade på målet, men endel gjorde lama försök att försöka psyka sina motståndare genom att jämföra sig själva med lejon som skulle slåss föra att komma först fram. Men alla visste att det inte var ett skämt. Det var inte roligt. Det skulle hända oss alla.
PLÖTSLIGT, kom en kvinna fram mot portarna. Vi förstod alla vilken makt hon hade.. Hon kunde öppna dörrarna när hon ville.. Sekundrarna innan det magiska ljudet från dörrarna som öppnades kändes som minuter.. nästan timmar. Men nu var det dags.
Skaran människor tog sats när dörrarna höll på att öppnas samtidigt som de såg på varandra med blickar som bara kvinnor kan utbyta när de vet att de konkurrerar om samma byte. Dörrarna öppnades! Folk trängde sig in genom dörrarna, nu fanns ingen återvändo, vad hade jag givit mig in i? Jag fällde ut mina armbågar, tog ett djupt andetag och trängde mig in genom portarna.
HM hade äntligen öppnat för dagen.

Och jag är nu stolt innehavare av världens snyggaste bikini och en strandsjal, designat av Matthews Williams för HM! WUHUUU!! Ska vara läckrast på stranden i sommar!

BIKINI!

Så jäääääääääkla snygg!

Kommentarer
Postat av: Per

Jättefin bikini :) Fast det är ju flickan den sitter på som gör den så fin :P

2009-05-14 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0