9/3-09 - Tradera!

Tradera är fett bra har jag kommit på! :)
Idag har jag och älskling varit ute och kört lite, handlat på citygross och varit på toys 'r us! Hittade glitterglue på citygross vilket jag var ute efter! cpbilligt var det med.
Budade hem en auktion på tradera idag med! Väldigt nöjd med den är jag! Och imorn kommer kanske den jag vann förra veckan! Spännande! Känns som julafton nästan, hehe. Hittat en annan cool sak som jag lagt på min "vill ha"-lista, nämligen följande;
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=86314463
Ska fösöka buda hem den, fast den är massa dagar kvar, så vi får se vad det blir för pris.. Den verkar dock ha gått ur Fiskars sortiment om man kollar på deras hemsida. :/
Nu ska jag kolla när mitt älsk dödar zombies!
Laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0