6/3-09 - Mooo

Igår var Per och jag lite på stan, på pandro och clasohlson! På panduro köpte jag några klistermärken och 2 gula papper och ett rött så jag kan göra fler påskkort. Gult går ju helt klart åt i processen! Klistermärkena jag köpte var typ genomskinliga och glittriga, lite svårt att förklara. Man ser iallafall färgen under, dock är allt glittrigt i alla olika färger. Dom var hur fräcka som helst. Köpte hjärtan, och kantklistermärken eller hur man ska förklara.
På Clasohlson köpte jag enfärgat papper som va superbilligt, 1 krona styck kostade dom. Räknade väl inte med nån superkvalité med tanke på priset, men det var helt okej faktiskt att använda som dekorpapper typ. Sen köpte jag sånna där saxar också, mönstersaxar heter det. De va rätt knepiga att klippa med, speciellt en, men det blev bättre när jag provat på ett testpapper några gånger. Förresten var det faktiskt Per som betalade på sakerna på clasohlson kom jag på. Jag la upp mina saker på bandet typ 2 meter efter hans, men han bara körde allt i ett svep ändå, -suck- så Per betalade det. Men sen när jag bad han i kassan att leta upp kvittot som han slängt, så ville Per fortfarande inte ha några pengar. Ja, då får man skylla sig själv :) Jag har en snäll pojkvän helt enkelt!
Nu ska jag göra nåt, vad vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0