4/3-09 - Sanningen

Berätta 8 sanningar/vanar/ovanor om dig själv:
1. Inser aldrig vad jag har förrän det är borta.
2. Lär mig alltid av mina misstag, dock alltid för sent. Genomgående tema of my life.
3. Funderar och tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa, oftast på saker jag inte borde tänka på.
4. Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag kommer göra eller vart jag kommer att befinna mig om, låt oss säga hmm.. 5 år. Det är lite skrämmande.
5. Anledningen till att jag spenderar så mycket tid framför datorn är att jag varken känner ångest, oro, ensamhet eller uppgivenhet då. Visst, det kommer väl ifatt mej, men det känns okej för stunden.
6. Det som saknas mig mest i livet just nu en vän som man kan berätta allt för.
7. Tror inte på gud, men har bett till gud 2 gånger i mitt liv. Första gången gick det vägen, andra inte. Hillevi-Gud; 1-1. Önskar att man kunde byta plats på svaren dock.
8. Ibland vill jag bara rymma och aldrig komma tillbaks igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0