4/3-09 - Borta :(

Jaha, nu har Per åkt till Malmö med Mario.. Saknar han redan. Ja, Per alltså! (hehe) Det är så tyst och tråkigt här när man är ensam.. Jag blir så orolig varje gång har ska iväg, typ att han ska va med i nån olycka eller så.. Tror inte det är friskt. Senast när han var i karlskrona på gympaläger var jag helt orolig hela dagen. Kändes bara som en sten försvann från magen när han kom hem och mådde bra..
Kollade nyss på topmodel på tv, en ny säsong som jag inte sett innan.. Fyfan, va en brud som kom från värsta ghettot, som bara hade slagits hela sitt liv. Och hon ville verkligen sluta leva så, så jag hoppades verkligen hon skulle komma med, men det gjorde hon inte.. Det var sorgligt.. Det var en annan tjej med, som berättade att hon praktiskt taget var helt blind. Och hon hade typ världens finaste ögon! Satt och lipade som en gris i soffan. Top model <3
Ne, nu ska jag duscha, sen kolla på top design, och sen dammsuga!
Hade världens cp-dröm inatt btw, cpigaste på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0