3/3-09 - *Suck*

Idag/inatt har jag lyckats med bedriften att sova 16 timmar på raken. Och jag var inte SÅ hemskt trött när jag lade mej. Förstår inte hur jag kan lyckas.. Men detta är ingen större svårighet för mig, hade nog kunnat sova 3-4 timmar till. Jag kanske har någon sjukdom? För sålänge jag kan minnas har jag alltid varit trött, och kunnat sova hur länge som helst om ingen typ ryckt upp mig ur sängen. Aja..
När jag vaknade imorse innan per skulle till skolan vaknade jag lipade dessutom. Hade världens hemskaste dröm. Drömde att mamma hade varit med i en bilolycka, och låg i koma, så pappa och jag och hanna var där och skulle hälsa på en sista gång.. Sen gjorde jag ett sånt "krya på dig" kort, men innan jag hade hunnit lämna det så hade mamma redan dött.. SÅ hemskt.. Tur att Per kunde trösta.. Har drömt typ 3 gånger att mamma har dött.. Dock betyder det ju att personen i fråga ska leva länge när man drömmer att någon ska dö, så det är ju bra.. Fast obehagligt ändå..
Idag fick jag reda på mina prov:
Praktiskt prov: 73
Teoretiskt prov: 24,5
"Jaha?" Undrar ni då. Ja, det gör jag med, för jag vet inte vad man kan ha som max. ALLA lärare utom den jag har haft i denna kursen (och 2 andra dessutom) skriver ut till exempel 73/80 eller något så man vet, men inte denna. Nu måste jag vänta tills vårt betygsamtal.. Man vill ju ändå vara lite förberedd och veta om man ska få ris eller ros liksom..
Igår gjorde jag massa påskkort! Är speciellt nöjd med 2 stycken, är nöjd med alla faktiskt med alla har ju favoriter. Skulle gärna lagt upp en bild, men då blir de ju inte så roligt för de jag ska skicka dem till. Inte för att jag har värst många att skicka till, och det lär ju inte va mer än typ 2 människor som läser min sketna blogg ändå. Menmen.
Jag har så jävla ont i nacken, så jag tror jag ska tigga lite massage sen när Per kommer hem från träningen. Aj aj aj.
Laters.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag läser också. Kul att veta vad ni har för er. Du sover för mycket. Man blir trött av att sova så mycket faktiskt.

Tror korten blir jätte-fina.

2009-03-03 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0