29/3-09 - Gäsp

Happ, nu är helgen snart slut, och det har hänt massor med skoj i helgen faktiskt! Dock är jag så trött nu så jag orkar inte skriva allting.. Det får bli imorgon. Per och jag har haft ettårsdag och vi har varit med i guitarherofinalen på amiralen bland annat!
Idag har jag och Per varit duktiga och skrivit CV och sånt till mig.. Det känns bra. Nu ska jag dock krypa ner i sängen och läsa min nya religionsbok som jag fick med posten häromdagen!
Fick förresten 7000 tillbaks på skatten!! Helt galet! Superglad! :) Måste säga med att jag har världens finaste och snällaste pojkvän som jag älskar mest i världen! Livet är bra ibland :) Och om det inte är bra, känns det iallafall lite bättre när jag tänker på honom! <3
Later noobs.

Kommentarer
Postat av: Per

Jag har världens bästa flickvän med :D

2009-03-29 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0