26/3-09 - Bajs

Jag är helt värdelös.
Vet hur min sommar kommer se ut. Får jobba med att torka bajs hela denna sommaren igen, även om det är det värsta jag vet. Sen kommer jag inte komma in på min utbildning, så jag får gå och drälla omkring ytterligare ett år utan att åstadkomma något.
Och om det är så att jag inte kommer få något jobb, kommer vädret vara skitkass. Såklart kommer det vara superbra om jag får ett jobb. Men det chansen är ju försvinnande liten, så ingenting jag behöver oroa mig för.
Skitliv är vad det är. Kan lika gärna gå och gömma mig i ett svart hål någonstans och aldrig komma tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte alls värdelös!

2009-03-26 @ 16:54:12
Postat av: Anonym

Tror nog att det mesta kommer att ordna sej ändå

2009-03-26 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0