25/3-09 - Födelsedag!

Hej BloggN!
Igår fyllde jag 24 år. Jippi, ett år närmre till 30! Känns bra.. inte.
Dagen började med att jag steg upp, käkade en grapefrukt och kollade på tv. Sen duschade jag och dammsög mitt rum. Det var nog inte i den ordningen men skitsamma. Sen kom min älskling och grattade mej, och hade gått lite och kikat genom fönstrena efter han för jag är alltid så orolig att nåt ska hända. Men sen tillslut kom han! Och han hade 2 paket med sig (trodde jag). Det första jag öppnade var från Pers föräldrar och det var massa med färgglada papper i, och det är ju alltid bra att ha. Vad jag inte fattade då var att det hängde ihop lite med paket nummer 2 som jag sen fick reda på att det också va från pers föräldrar! Öppnade den, och så var det värsta coola alfabetet till en cuttlebug!! Jag fattade ingenting.. :o Men det hängde liksom liiite ihop med paket nummer 3 som var från Per :D
Sen sa Per att det fanns ett paket till i hallen.. UNDRA vad det kunde vara! EN CUTTLEBUG!! Kan knappt fatta att det är sant! Trodde aldrig jag skulle få en cuttlebug! Så idag har jag cuttlat med den hela dagen.. hihi. Ska ta med den till Pers mamma på fredag så får vi leka lite med den.
Hehe, när vi provade den första gången så verkade den inte funka, men det var bara vi som va dåliga tror jag, för nu funkar det skitbra! Då var jag lite nervös.. ;)
Sen körde vi lite ärenden på jämjö ett tag, och körde runt och kikade på diverse "sevärdheter", såsom färskesjön, ICA och gatuköket (hehe) Sen åkte vi hem och kramades lite och sånt. -mys- När mamma hem  gjorde räksås med pasta.. mumsmums och sen åt vi prinsesstårta som var supergod.. mums :) Fick lite paket med såklart. Ett nytt täcke eftersom jag alltid fryser när jag ska sova. Lite strumpor, en kokbok (desserter) och lite hudkräm. Och just det! Fick choklad med kom jag på nu.. ^____^
Sen åkte per hem tyvärr :( Ville att han skulle nana hos mig, men det ville han inte eftersom han tyckte kvantfysik verkade trevligare! SKOJAR! fast det var nog lika bra han åkte hem eftersom han fick VG i tillämpad kvant idag! Grattis älsk :)
Idag har jag inte gjort så mkt.. Pysslat lite och hemlat mig ganska mycket.. -sneak- Imorn är planen att jag ska plugga men vi får väl se hur det blir med det! ;)
Nu ska jag spela lite wow tror jag, inte gjort på hele daun! Tack för alla presenter och tack alla som sa grattis, och skit ner er ni som glömde ;)
Laters!

Kommentarer
Postat av: "Svärmor"

Det låter toppen att få leka lite med din Cuttlebug. Du kan tro jag är avis på den.

Ses på fredag

2009-03-26 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0