23/4-09 - Sneaky!

Idag har jag sneakat klart min(a) grejer som Per ska få på vår 1-årsdag, och jag är väldigt nöjd :)
Har också lagt upp en auktion på tradera som jag hoppas få såld!
Nu ska jag njuta av mina sista timmar som ungdom och städa mitt rum! Börjar redan bli trött i bollen. -gäsp- Fatta att jag gått upp innan nio varje dag i 2 veckor nu snart! Fast ja, idag tog jag mig en liten sovmorgon till klockan 10 ;)
Idag har jag även hjälp en behövande med en matteuppgift! Kände mig riktigt bra när jag räknade ut den och det blev rätt, trots att jag inte räknat matte på väldigt länge! :)
Har hittat en väldigt "cool" sak på tradera också som jag är så sjukt sugen på! Alla som vet hur mkt jag avgudar nasse borde fatta att jag gillar denna! Nasse är verkligen min akilleshäl -.- Men han är ju sååå sööööt! ^___^
Godnatt BloggN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0