2/3-09 - Äntligen!

Nu är jag äntligen färdig med mina skolgrejer! Det praktiska skickade jag in häromdagen och igår skrev jag även det teoretiska. Jag är mycket nöjd med båda delarna faktiskt. Så jag hoppas att min lärare också är det hehe :) Återstår att se!
Så idag har/ska jag bara slappa!
Per och jag hade 11månadersdag i lördags och när han kom hem så hade han en present med till mej! Eller ja, 2 faktiskt. En låda med foffelad! (går ju alltid hem) Och MASSA scraping papper!!!!!!! Blev hur glad som helst! fast sen fick jag reda på att Pers mamma hade ett finger med i spelet, så jag får tacka henne med :) tacktacktack!
Så nu tror jag att jag ska sätta mig och pyssla lite, göra en kopp te kanske och bara mysa. Per är och lär nån noob matte, men han kommer väl hem snart, om nån timme eller så.
Igår drack vi kattvin förresten. Det var JÄTTEgott tyckte jag. Ja, alltså flaskan är formad som en katt, hehe.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0