22/3-09 - GuitarHero!

Hej BloggN!
Jag har samvetskval. Jag har hittat en högskoleutbildning som jag tycker verkar jätterolig! Problemet är bara att med mitt nuvarande snitt så kommer jag inte in på den.. Den med lägsta snitt som blev antagen HT-07 hade 18,02 i snitt, och HT-08 18,44. Mitt nuvarande snitt är ca 17.80. MEN, om det finns en möjlighet att lösa upp 2 kurser till som jag har G i (kan inte ta bort dom heller från betyget eftersom man måste ha dom för att söka högskola överhuvudtaget -.-) så kan jag få ett snitt på 18,50. Och då hade jag känt mig ganska säker. Problemet är bara att jag redan läser 100% ända tills Juni, vilket innebär att jag skulle få läsa typ 200%, vilket jag inte vet om man får. Jag hade klarat det, det vet jag så det är inte det som är problemet.. Om jag läser upp en av kurserna kan jag få ca 18 blankt i snitt, och det är en väldigt lätt kurs. Bah, vad ska jag göra? när jag kollade på kurserna i Lund var det liksom bara denna som VERKLIGEN verkade rolig.. De andra som jag tänkt på tidigare var bara "sådär".
Jaja, igår var jag och Per på GuitarHero tävling på amiralen. Vi kom såklart vidare till final båda två och vann varsin t-shirt! :) Och finalen spelas nästa lördag, med början klockan 10. Så då får ni komma och kolla. Fyfan va nervös jag var när jag skulle spela! Nästa helg lär jag få cpspö dock haha, menmen kanske får en t-shirt till iallafall. Och då är det Per och min 1årsdag med, så får se om vi hinner göra nåt att än att spela GH hela dagen. -.-
Igår kväll så åt vi lite skräpmat hemma hos mej, mamma var dock inte hemma för hon va och kollade på galenskaparna i ronneby. (LOL!) Hulda var osocial och ville bara sitta och spela dator.. Skojigt. Idag visade det sig och att hon hade tagit ALLT godis som vi skulle ha allihop som mamma köpt och käkat upp helt själv. Jävla tjockis. Så hon fick sig en rejäl avhyvling imorse av mig, och nu har hon varit på sitt rum ända sen dess. Så gör man bara inte.. Robinson va riktigt roligt också, haha! Kommer gilla denna dokusåpan!
Nu ska jag duscha, och fixa lite skräp här.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0