20/3-09 - Pigg och glad!

Vaken med tuppen idag igen, vad har det blivit av mig? gått upp runt 8 hela veckan.. Måste vara sjuk eller något.
IDAG är det final i top model på 3an som jag MÅSTE se. Har nämligen inte sett den säsongen innan! Och sånt är ju alltid roligt när man upptäcker.
Igår lagade jag kycklinggryta, och jag måste säga att det nog var det godaste jag lagat någongång :) Får skriva ner receptet här när jag orkar om någon har dålig inspiration. "Receptet" såg jag på Rachel Ray-show häromdagen (Ja, jag vet att det är till för medelålders-kärringar, men jag tycker det är bra!), sen gjorde jag om det lite efter mitt eget tycke och det blev jättebra!
Nu vaknade Per så nu jag måste gå och bråka lite med honom!
Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0