18/3-09 - Vegetariskt!

Tjena BloggN och godmorgon!
Har precis vaknat och är cphungrig, så ska ut och göra gröt och makrillmacka strax.. -mums- Per kanske vaknar att fisklukten då med haha! Igår och förrgår lagade jag mat, grytor båda gångerna, fick lite idéer ut Buffé-tidningen. Båda kunde lika gärna varit vegetariska men Per måste ju ha sitt köttintag så bara den ena blev det. Den första med kött i hade även tikka masalasås, kokosnötjuice och aboriginier med mera. Det var ju inte aboroginer såklart, men jag glömmer alltid det jäkla ordet! Så jag kallar dom det.. sånna långa grönsaker som är lila ni vet.. Aja, igår blev de helvegetariskt och Per sa som betyg att det kan ha varit de godaste jag gjort någongång! Det ni, inte illa för att vara vegetariskt..
Igår skulle pappa beställa biljetter eftersom Per och jag ska dit i slutet av Mars så han behövde våra passnummer. Och då kommer Per på att hans pass inte är giltigt sen typ 2 år tillbaka.. YIPPI. Så nu får vi se om det blir någon resa överhuvudtaget.. Och jag ska betala tågbiljetterna, och dom blir ju bara dyrare och dyrare dom med, precis som flygbiljetterna.  -suck-
Nu ska jag gå och göra fruskost, sen spela lite wow tror jag!
LaterZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0