16/3-09 - Växjö!

Nu är jag i växjö igen efter en helg i Kna!
På fredagen var jag hemma med mamma och mina syskon och myste lite och på lördagen var jag hos Per och co. och kollade melodifestivalen. Fyfan säger jag bara.. De som tycker carolin af ugglas är bra kan ju gå och skjuta sig själva eller nåt. Visst, jag kan förstå att man har olika smak.. Men skicka ett sådant bidrag till MELODIFESTIVALEN, det är det jag inte förstår.. Aldrig har en ballad vunnit, och om de är någorlunda lugna låtar så har de alltid häftiga scenshower. Menmen, nu vann hon ju inte och tur är väl det. Jag hejade på måns och H.E.A.T såklart, och trodde faktiskt måns hade chans på vinsten.. Men jag tycker Vinnaren är en värdig vinnare.. Ett bidrag man garanterat kommer ihåg. :)
Nu håller jag på att laga mat, så jag ska gå och kika till det igen!
Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0