13/3-08 - Helg!

Nu är det snart helg!
Jag ska befinna mig i karlskrona hela helgen. Ska träffa SLAMPUS, kanske gå ut en sväng ala lördagen, och SÅKLART se melodifestivalen. Fast det vet inte Hampus om, men jag gör väl vad jag vill ;)
Sen tror jag att Per och jag ska till Micke och Jannie, men jag vet inte när vi ska hinna med det. Per ska på tävling på söndagen och nu ska han tydligen vara upptagen halva lördagen med. Jag har inte så mycket koll, inte han heller verkar det som :D
Nu ska jag strax sova så jag kommer upp vettigt imorn! Måste duscha och packa lite skräp! Förresten, idag tappade jag en hel kopp kaffe över mitt tangentbord.. Jag fösökte banka ur det som låg inne i, och sen funkade det inte alls.. Det blev dubbla bokstäver när jag tryckte ner en tangent, och dessutom bokstäver som var på motsatt sida varann på tangentbordet. Helt skumt, men nu verkar det funka.. trodde jag skulle få köpa nytt där ett tag. Ibland ska man ha tur.
Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0